stanie się nic

Szkoda, że to nie prawda. Szkoda, że nie istnieją dobre wróżki i nie nie istnieją czarownice. Szkoda, że życie nie jest kolorową mydlaną bańką, po wejściu do której trwa wiecznie  długo i szczęśliwie. Szkoda także, że najprawdopodobniej nie ma przeznaczenia, a w związku z tym nie ma i rycerza i białego konia. Szkoda, że jednak jest wieża, która nie ma schodów- szkoda, że nie umiem z niej wyjść. Szkoda, że nie jestem szlachetną, dobrą oraz piękną księżniczką, która przygarnia świat do siebie i odczarowuje zło. Szkoda, że...

Zasłużyłam na skazanie na siebie. Zasłużyłam na to, by być sama. Wierzę podświadomie w bajki. Czasem pozwalam sobie na zbyt dziecinną wiarę w rzeczy, które zdarzają się tylko w filmach, książkach i sztuce. A dziś musiałam wyjść z mieszkania, by zobaczyć za sobą nic. Nie było nawet cienia. Głupia, myślałam, że ktoś podbiegnie, chwyci nagle za rękę, że stanie się nagle Coś.. Nie stało się nic. I nie stanie się, aż do końca.

klik

Komentarze

Popularne posty